Tiedättekö miltä tuntuu olla ulkopuolinen?! Mulla just iahn sellanen olo. Meillä vieraita ja mä täällä koneella vaan kirjotan blogia. Meillä on ukon isä ja sen kihlattu. En vaan tunne et kuuluisin joukkoon ja sit kun aina tässä seurassa tulee sellanen olo et musta ei pidetä. Odotan vaan et lapset heräis et mulla olis edes jotain tekemistä kun en mahdu tonne meidän sohvallekkaan istumaan ni päätin jumittua sit tänne meidän makkariin. muuten on ollu ihan mukava viikonloppu. eilen meillä kävi ukon sisko,sen mies ja sit ukon serkku. ne on ihan mukavia ja siinä seurassa ei tule tämmöstä oloa. minuu ahistaa myös se et olen taas alkan näkee painajisii kuolemasta. mulla on niin suuri kuolemisen pelko et saan yöllä siitä paniikkikohtaukasii ku herään. mikä mua vaivaa?? mulle ei tarvi ku tulla flunssa ni mieles kuvittelen jo kaiken maailman taudit. oon alkan miettii sellastakin vaihtoehtoa et menisin jonnee juttelee kuoleman pelosta ku tää on jo tosi ahistavaa. pelkään käydä illal nukkuu et jos taas näen painajaisii. mä olen alottan taas pottaa tupakkaa mut poltan vaa muutaman päivässä parempi mennä välil vetää yks tupakka ku oikee hermostuttaa ku se et olis koko ajan pinna tiukal. joo mut nyt on ihan pakko mennä vähä tonne ettei ne ihmettele et miks vaan jumitan tääl makkaris