Eli meillä oli ristiäiset ja "pikkusesta" tuli nyt virallisesti juuso jones tapio:) Me siivottii ukon kans perjantaista lähtien ja lauantai koko päivä. Eipä täällä enää näytä siltä et olis siivottu:) Ristiäiset meni muuten hyvin mut saatii sellanen kakku mitä mä en voinnu syödä kun siin oli kiiwiä:( Kirkos meinasin koko ajan käydä itkee hormoonit:)

Minuu vähä harmittaa kun en nähny nicoo ja miinaa ku kaks tuntii:( Olis ollu kiva olla nitten kans vähän enemmän mut oli täs muutenkin paljon porukkaa ja sählinkii ja tuleehan ne sit 3viikon päästä taas jos sit vaikka kerkeis niitten kans jotain touhutaki. Nicoo ku halasin ni se oli melkein mun kans yhtä pitkä ja pojal on 8v ikää:)

Äiti on taas käynny ottaa oäähän ihan tosissaa. Ja kaiken lisäks se sano yks päivä Juusolle et mitä äitin kulta! Mä korjasin et siis mummon sit se vaa et nii anteeks mummon. Sisko sano et sillä on joku "likanen" ajatus Juusosta(outoo käyttää tuota nimeä).Mitä jos se oikeesti kuvittelee et se on sen??? Mä en enää tiedä mitä mun pitäis ajatella?! Sen tiedän et kyllä Juuso tasan tarkkaa tietää ketkä sen vanhempia on!

Yks päivä äiti sano ukolle ku se piti Juusoa pystyssä sylissä et älä seisota sitä sen jalat menee kieroo sillon oli niin lähel etten avan suuta jos olisin avan ni äitii ei olis näkyn täällä ainakaan viikkoon. Joo ja sit ukko ku piti Juusoo sylissä ja Juuso kitis ni äiti sano et anna mulle se mä tiedän mitä se on vaille. Mä näin punasta ja oli taas niin lähellä etten sanon mitää. Ukko oli sen verran fiksu et piti juusoo vaan omassa sylissä.

Nyt täytyy lopettaa ku jesse ja ukko tuli kaupasta ja pitää alkaa tekee ruokaa.