Tälläset päivät on ihan hirveitä ku kaikki masentaa ja mikään ei innosta tekis mieli vaan nukkua ja nukkua! Saattaa kyl johtua siitäkin et meil ei ole penniäkään rahaa bensaa ei ole eli me ei voida liikkuu täält 4seinän sisältä minnee ellei mennä kävellen ja kävelee en viitti lähtä ku on viel tät flunssaa ja mul ei ole mitää ulkoilu vaatteita. Sitä vaan odottaa et joku soittais et tulee käymää ketään en viitti enää pyytää kylää ku tiedän sen olevan turhaa ku kaikil on aina jotain muuta. Vituttaa sekin et äiti kävi taas eilen meillä. Aina se muistaa kysyy milloin annan pikkusen sille hoitoo. Sanoin eilen et en viel pitkää aikaa vaikka pikkunen on menos ukon siskolle 1.4. hoitoo ku me lähetää sinne risteilylle mitä äiti ei tiedä mitään enkä uskalla kertoo. En viitti äitille suoraa sanoo etten luota siihen ja et hoitais ensin omat lapset ja sit vast kävis leikkii ihanne mummoa! Mua raivostutti ku äiti haisteli poikaa ja sit kehtas kysyy multa et oonko mä haistan poikaa? Meinasin sanoo et hei haloo se on mun poika ja tottakai mä nuuskutan sitä aina ku mahollista. Joo ja toinen se sanoo mulle et poika on ihana! Ihanko totta enpäs ole aikasemmin huomannutkaan! Voi että mua ottaa kupolii toi miten se mullle puhuu mun lapsista! Mä näin yks yö unta vähän siihen liittyen et äiti meinaa "omii"mun lapset! Eilenki äiti ku oli täst lähös ni se sano pikkuselle et tuu mun mukaa ei äiti ja isi edes huomais jos puutuisit. Meinasin rääkästä et millasena äitinä sä mua oikeen pidät?! Mä odotan sitä päivää ku kuuta nousevaa et sanon äitille kaiken päin naamaa sen tiedän et se päivä ei ole enää kaukaan ja jos se viel jatkaa tätä. Se on taas tulos käymää tänään tääl eli pitää yrittää rauhottuu ennen ku se tulee. Yks mikä mua kans ärsyttää on et se heti tupakalt tultuaa menee ihan lähelle pikkust tai jessee. Eikö se tajua et se haisee tosi pahalle!? Ihanaa oli taas päästä vähän purkamaan että taas jaksaa katella sitä....juuh!