"Mistä on pienet pojat tehty?"
                      Mistä on pienet pojat tehty,mistä on poenet pojat tehty?
                      Etanoista,sammakoista,koiran häntätupukoista.           
                      Niistä on pienet pojat tehty:)


Mun piti eilen kirjottaa mut toi meidän pikkunen oli sillä päällä et koko iltana ei meinan koneelle päästä. Eilen oli tosi hyvä päivä. Meidän jesse suostu istuu potalle:) se on tosi iso askel meidän perheessä ja tosi iso asia myös mulle eli jesse ei ole enää mun pieni vauva:( tähän asti se on ollu mut nyt vasta sen huomaa kuin äkkiä noi lapset kasvaa:)

Sit mä sain eilen nukuttuu päikkärit ja olin tosi hyväl päällä ku heräsin:) jesse heräs vähän mun jälkee päikkäreilt ja me saatii vietettyy vähän yhes kahdenkeskistä aikaa ennen ku ukko ja pikkunen heräs tai no pikkunen heräs ennen ukkoo mut ajattelin et annetaa nyt ukon nukkua. Jesse oli ku enkeli se ei tehny mitään pahaa. Mä kun istuin pikkusen kans lattial ni se toi siihen pikku autoja ja me yhes leikittiin:)

Äitii ei ole nyt pariin päivää näkynyt ku sillä on niitä kokouksia. Mäkin olen alkan suodattaa sitä mitä äiti sanoo eli toisest korvasta sisää ja toisesta ulos:) mä ajattelin et niin on helpompaa ettei tuu riitaa enkä mä ole niin raivoissa aina ku se käy.

Jonikin äsken soitti et se tulee äitille ihanaa kohta on taas pesue koossa:) joni kävi eilen mut ei halun jäädä tänne mistä lie johtu. Joniki menee ens syksyn jo eskariin. Siintä tulikin mieleen et tääl on kaikki siis koko kaupungin hoito paikat täynnä enkä saa jesse hoitoo ku vast elokuussa. Eli ku ukko menee töihin ni mulla on koko se päivä töitä kädet täynnä. No onhan mulla nytkin mut on tosta ukosta apuu ku se on kotona. Taidan lähtä kattoo mitä sielt telkkarista tulee:)