meinasin jo eilen kirjottaa mut tää pirun kone meni jumiin:/ tänään mentii pikkusen kans ekaa kertaa ruoka kauppaa ja voi että oli muva nähdä muita ihmisiä pitkästä aikaa:) äitistä en ole kuullu mitää et todennäkösest en halua pariin viikkoon kuullakkaan. on se kumma et isost ihmisest pitää huolehtii ku pikku lapsesta no mä olen päättän et mulla on omakin elämä hoitakoot äiti omansa mut siin on yks mutta se on mun ihanat pikku sisaret! ne on niin tärkeitä mulle ja haluan niille paremman lapsuuden mitä oon itte elänny. nyt kyl näyttäis siltä et niille on luvassa hyvä lapsuus mut näin rumasti sanottuna ei äidin takia tai no joo on äiti siinä osa syynä. olishan niitten parempi olla kotona mut ei sellsessa ympäristössä missä juodaan ja tapellaan. ku itte mietin aikasemassa kirjotuksessa et uskallanko juoda siiderin ni päätin et kyl mä yhden siiderin uskallan ottaa ku popika ei kuitenkaa yöllä tissii syö ni mitä haittaa yhdestä olisi?! harmittaa kyl ihan pirusti ku mul meni toi imettäminen puihin ku tissit on vaa nii kipeet ettei pysty. neuvolan täti saa slaagin ku seuraavaks mennää neuvolaa ku en enää imetä! taas pikkunen heräs 2h välein yällä mut päiväl se kuitenki vetää sellasii 3-4h unia.. hmm varmaan kiva pitää äitii hereillä:)tänään just mietin et voisin mä vielä yhden vauvan joskus tehdä:) nii vaikka kovin vannoin pikkusen kohal et tää on viiminen. mut mä haluan sen tytön..:) pitää vaan nyt ensin hommata se ammatti ja laittaa selkä kuntoon niin sitten joskus vois suunnitella ei kyllä aikasemmin ellei nyt sit satu vahinkoo mut ei anneta sattua sitä vahinkoo. pitäis alkaa taikoa jotain ruokaa mut en millään keksi et mitä.. mut nyt pakko lopetaa.