minuu niin raivostuttaa et oli pakko tulla tänne vähän purkamaan! oltiin tänään äidillä melkee koko päivä kun pikkusisaret oli siel ja tänään lähtivät takas heinolaa. äiti sitte halus aina syöttää pikkusen ku se heräs syömää. no ensiksikin se pitää tuttipulloa niin että sinne tuttii pääsee ilmaa ja sit me saadaan kärsii ku pikkunen huutaa mahaa ihan ku me jo nyt ei oltais tarpeeks yritetty kaikkemme et säästyttäis lisä huudoilta mahan takia. no sit toinen mikä saa mun karvat nousemaan pystyy on että vaikka mä laittaisin pikkusen tuttipulloo 100millii maitoo sen ei ole tarkotus syödä kaikkea mut äitipä syöttää väkisin pikkuselle ennen ku se puklaa tai käy yökkäämään tänään tärisin oikein ku ärsytti. sit jos äitille sanoo noista ni tulee et mul on 6lasta tiedän kyllä miten lapsii syötetään yms. mut eikö sen nimenomaa pitäis tietää et kaikki lapset on erinlaisii ja syö eri määrän!! ÄRSYTTÄÄ! ja kun äiti on aina mulle sanon etten mä osaa hoitaa lapsii oiken ja muuta vastavaa. äiti ku nukutti pikkusen sohvalle ja meni ite keittiöön ni pikkunen kun kävi itekee ja vein sille tutin äiti ryntäs keittiöstä ja sano mee muualle istuu mä istun nyt hoidokin vieres mä suunnille rääkäsin sille et mä istun missä mä haluan! äiti vissii sit tajus ku sano et ei kai istu missä haluat. ku tultii koti päin sanoin ukolle et mua ottaa niin paljon päähän et haluan muuttaa tost ihmisest niin kauas ku vaan mahollista. joo ja sit se yrittää lahjoo jonia eli meidän 5v. se antaa sen siellä kattoo mielin määrin piirettyjä,syöttää mielin määrin karkkia ja ostaa kaupat tyhjiks leluja. sit se sanoo mulle et on mun vika ku joni ei haluu isän luonta tulla mun luokse. no en mä lahjomal pojan kiintymystä halua vaan omalla rakkaudella minkä mä voin sille antaa mut äiti ei! jos joni haluu olla isän luona ni sit se haluu mä tiedän et se on tottun asuu siellä ja sillä on kakiki kaveritkin siel. kyl se mun luokse tulee kun haluaa. tietenki mulla on sitä aina ikävä ku se on isänsä luona mut onneks asutaa näin lähekkäin ni voin mennä vaikka sinne jos oikein kova ikävä tulee:) nyt sanon aika pahasti mut haluun purkaa tänne kaikki eli jos olis mahdollista ja jos mummo ei olis pojille niin tärkeä en haluais olla sen kanssa enään missää tekemisis!! joo mut nyt syömäänn kun kulta teki ruuan:)