hei taas pikästä aikaa. en ole ehtin kirjotella ku oli/on flunssaa yms. oltii ukon kans perjantaina ottamas muutamat ja voin sanoo et se piristi taas vähäks aikaa meikäläistä ku on ollu täs ton pikkusen mahavaivoja ja jesse tekee koko ajan pahojaa nyt taas jaksaa pitkän aikaa. Kahen viikon päästä olis mun kaverin synttärit ja likat pyys et lähtisin niitten mukaa mut en vielä tiedä menenkö toisaalta se kaveri on muuttan hesaa ja sitä näkee nykyisin niin harvoin ja nyt se tulis tänne viettää synttareit ihan sen takii et näkee vanhoi kavereita. Ukko kyl varmaan antais luvan ja jäis lasten kans siks aikaa koti ja jesse menis kyl siks viikonlopuks isällee mut kukas sen mun puolesta päättäis et menenkö vai en??! Mua on käynny ärsyttää ihan suunnattomast ku jos mä haluan lasten hoidos tai muusssa sellases apuu ni mun täytyy sitä ukolt pyytää et se ei itte käy auttaa vaan mun pitää pyytää apuu. Inhottaa ihan suunnattomast ku en haluu pyytää apuu vaan ootan et sitä tarjotaa. Ainii meidän pikkunen on oppin hymyilee:) voi että se osaa olla suloinen pakkaus ku se väläyttää sen ekan hymyn ja sit kun se hymyilee silmilläkin. Mua inhottaa olla ihan pa! Nyt taas ollaa torstaihin saakka. Torstain lähen siskon kans kouvolaa ostaa uusii vaateit ihanaa saada vähä uusittuu vaatekaappii ku viimiset 3kk on joutun kulkee melkee verkkareis ku muut ei mahtun päälle ja nyt entiset farkut ei mee enää päälle:) juu meillä ei noi maitohappobakteerit auta vaikka neuvolas ja apteekis niitä hyviks kehuttikin mut tolle meidän pojalle ei taida auttaa mikään tohon mahaan. No eihän sit ilta huutoo tarvis kuunnella enää ku 3kk eli tosi lohduttavaa! Olis ulkoon ihan sellanen ilma et voi mennä pulkka mäkeen mut on sellanen flunssa viel ettei oikee viittis ja eipä ole sellasii vaatteitakaa ettei kylmä tulis:( joo mut nyt toi pikkunen tos huutelee huomioo eikä ukko kerkee ku on syöttämäs jesselle nakkii:)