kirjotan ihka ekaa kertaa tänne. oon kyl käynny lukee siskon omaa ja innostuin sitte iteki tänne kirjottaa. eli meidän onnelliseen perheeseen kuuluu joni5v jesse2v ja nyt viikon vanha poika vauva ja tietysti mies ja mä. se siitä esittelystä.. tunnen itteni jotenki ulkopuoliseks kaveri piirissä kun kukaan ei käy kylässä ja kukaan ei soita tms. täällä mä vaan kotona kökötän ja lapsia hoidan. viikonloppuna oli kyl ihan mukavaa ja rentouttavaa ku sisko tuli perjantai meille yöks ja ukko lähti viettää varpajaisii. mä join jopa yhden siiderin mut tuli huono omatunto et poika on just viikon ikänen ja mä jo vedän siideriä mut ei kai yks siideri hyväs seuras haittaa?! meillä on ukon kans jääkaapis pullo punaviiniä odottamas mut en uskalla ottaa siitä edes lasillista ettei tule huono omatunto. oon visii vähä liian ankara itselleni mut olen päättän et silloin ei juoda ku lapset on kotona ja syy siihen on et mulla on niin armottoman huono viinapää et pelkään et tuun humalaa:) vissii sukuvika.. mä käyn aina välil liberovaipat sivulla misä äidit ja odottavat äidit pääsee kirjottelee toisillee ni yks päivä huomasin siellä pätkiskakun ohjeen eilen sit otin ohjeen ylös ja koht aijon kokeilla et mitä siint tulee.