Heissan taas! Lauantaina oli ihan huippu kivaa. Me mentii likkojen kans ensin rossoo syömää ja sit mentii baariin. Ainoa mikä ärsytti ni oli et samat vanhat naamat oli baaris ku aina ennenki eli porukka ei ollu vaihtun ollenkaa. No ehkä sit on eri naamat ku eka paivä lähetää sinne risteilylle:) Kyllä lauantain oli koti kova ikävä mut taas jaksaa olla kotona ku kävi välil vähän "tuulettumassa". En enää muistan kuin kauhee se krapula on ennen eilistä. Pääsin sängystä vasta kahen aikaa ylös kiitos kullalle ku anto mun nukkuu.

Paitsi mulla ei ollu edes niin huonoo oloo ku silloin joskus krapulas mut saatto johtuu siitäki et join vaa siiderii kahta salmarii lukuunottamatta ja luulen et mul ei varmaan olis ollu minkää näkösii oloi jos olisin jättän ne salmarit väliil. No ei voi jossitella mut kuitenki olo oli aika kamala..

Onneks jesse tulee huomeen koti ku se on ollu perjantais saakka pois hirvee ikävä sitä:( arkiki normalisoituu ku se tulee koti ku tääl on niin oudon hiljasta. mut olla ainaki saatu levättyy kunnol  jaksaa taas jessen ja muitten poikien kans. Pari viikkoo olis ristiäisii eikä mul ole mitää mitä alitan sinne päälle no täytyy siivota vaatekaappi jos vaikka sielt jotain löytyis. Mun "rakas" velikin soitti lauantain et sen tyttöystävä odottaa ehkä vauvaa ja et se menne ens kesän naimisii ei siin muuten mitää mut ilman veljeä loukkaamatta ni se on alkoholisiti ja se elää elämänsä hällä väliin tyylillä ja kyl se mulle puhelimee myöns et siintä ei ole isäksi. sit se sano et on kateellinen mulle ja ukolle ku meillä menee niin hyvin. joo mut nyt nukkuu joten öitä!