Eilen taas yölllä potsun kans valvottiin ku  masu vaivas:( nyt käytii päiväl ostamas molemmille pojille apteekista helpotusta. Eilen olin kaverin luona pikkusen kanssa ja aiku oli kivaa:) mäkin olen käynny piristymää ku pääsee liikkumaa vaavin kanssa. Äitikin ilmesty eilen meille ja selvin päin jess! Huomeen lähtää sit sen kans hakee pikku sisaria kotiin. Pelottaa kyl olla äitin kyydis ku se ajaa miten sattuu mut jos mä saisin ajaa osan matkasta kunhan vaa uskallan ku en ole ollu 3kk auton ratissa. Jesse tossa hyppelee ku ei suostun kaydä päikkäreille että ihana ilta ja yö tiedossa pikku miehen osalta:) jos vaikka tuo toinen pikkunen sit suostuisi nukkumaa yön. Nii kyl pikkunen veti aika hyvät unet ku se kävi 2aikaa yöl nukkuu ja heräs vasta aamul puol9 syömään oli kyllä itellääkin aamulla ihana olo ku oli saannu pitkästä aikaa vetää noin paljon unta yhtee pötköön. Nii ja meidän jesse yllätti äitin keskiviikkona se otti ihan ite paidan pois päältä:) kyl mä sitä kehuinki. Eilen illal se heräs ku näki pahoja unia otin sen sit meidän väliin vähäks aikaa ni se otti ite peiton päälle sano et nukkumaa ja laitto simmut kiinni:) voi että et se oli sulonen ku oli ihan unesski vielä:) on noi kyllä mun maailman keskipiste vaikka välil meinaa mennä hermot jos ne huutaa,tekee pahoja,ei suostu nukkuumaan tai ihan mitä vaan ni ne on IHANIA! Tänään ukon sisko tulee meille yöks ja pitäis käydä vähän siivoilee ei kyllä paljon innostais vaikka onhan se kiva et emilläki joskus vieraita käy. Ajattelin vaihtaa meidän makkaris vähän järjestystä ku olen tällänen et samanlainen järjestys ei ole pitkää aikaa hyvä:) liekö sekin sukuvikoja:) mut nyt lähen siivoilee..