On jotenki hyvä päivä vaikka aamul tuntuki et väsyttää ja kaikki menee pieleen. Oon vaan niin onnellinen et kerranki mul on sitä mistä olen aina haaveillu eli yli ihanat lapset,ihana mies. Omakotitalo puuttuu mut sit olis kaikki:) Kyl mä sen tiedän et sekin mulla vielä joskus on kunhan saan ensin sen ammatin ja luottotiedot kuntoon. Syksyl olis tarkotus lähtee oppisopimuksel parturi alalle ja ukko jää lasten kans kotiin. On niin ihanaa lähtä syksyl hankkii ammattii ku olen ollu nyt 4vuotta kotona. Nii ja sit ku mul on se ammatti hankittu niin teen vielä yhden murun:) Vaikka niin vannotin pikkusen kohal ettei enää yhtään tule mut...siitä en kyllä halua kaikille mainostaa siis sukulaisille tai joilleki kavereille koska voi olla etten tee ja voi olla et teen. En haluais koka kirjotukses äitiä haukkuu mut taas on ihan pakko purkaa. Se on nyt parin iltan käynny tässä ja ihan hyvä toisaalt ku pikkunen on taas valitellu masuu ja sit ku ite on väsy ni alkaa olla jo tunteet ja herot tosi tiukilla. Mut kuitenki se tulee tänne ja käy pikkusella juttelee tyliin et onks se isi ja äiti antan sulle edes ruokaa,jutteleeko se äiti sulle koskaan ja laulaako se sulle?! Mähän juttelen mun lapsille ihan samal taval melkee ku kelle tahansa ja näyttääkö pikkunen siltä etten anna sille koskaan ruokaa?? Ja mitä laulamisee tulee ni me tanssitaan ja lauletaan aina kun vaan mahollista! Mut eihän se akka oho sori siis äiti sitä tiedä ku en sen nähen tommosii tee se on meidän oma juttu siis laulaminen yms. Sit yks ilta se oli täs ku vein pikkusen kylpyy ni se tuli kattoo meinasin kysyy et tulitko tarkistaa etten hukuta poikaa mut päätin pitää suunni kiinni! No eilen illal oltais tarvittu äitii vähä avuks et oltais päästy yhes edes suihkuu ettei tarvi vähän välii olla korva kiinni vessan oves ja yhes me halutaa suihkuu ku se taitaa olla ainut meidän yhteinen hetki. Toisaalata en voi äitiltä sellasta vaatia kun ite mä oon lapset tehny ja tiedän mitä se vauva-arki on,mut jos se haluu apuna olla ni se on kokoukses just silloin ku me sitä tarvitaa ja sit ku ei tarvita ni se tulee neuvoo. Sekavaa!! No joka tapaukses täytyy ruveta sille "kylmäks". Mä odotan lauantaita et pääsen ystävien kans ulos tuulettuu. Minust on niin ihanaa ku meillä on lauantaina vanha "jengi" koossa:) En mä sitä niin odota et pääsee baariin vaan sitä et kaikki vanhat ystävät kokoontuu ja et pidetää hauskaa:) Huomeen jesse menee isällee ja tulee vasta tiistaina ku se menee sunnuntaina sit mummolle. Mulle tulee ihan hirmu ikävä sitä ku se on niin kauan pois kotoonta mut toisaalta sit saa ainaki levättyy kunnol ja taas jaksaa ku se tulee takas. Ja se saa mummolas niin paljon huomioo et ainaki jesse on tyytyväinen.